Digiscrap Digitaal scrappen
Leercentrum => Digiscrap Projecten => Project 365 => Topic gestart door: Tineke op 13-02-2011, 17:27:38
-
Nou ik heb net mijn album besteld! ben erg benieuwd of het allemaal goed gaat met snijverlkies etc. Had al een extra rand om mijn lo´s gezet zodat niet de hele rand weggesneden kan worden, en er op aanraden van Erica een mailtje erachteraan gestuurd om te zeggen dat ik gelijk afsnijden ontzettend belangrijk vind. Als het goed is is hij vrijdag klaar. Zal zodra ik de link heb om hem online te tonen die nog wel hierbij zetten.
-
Ik hoop dat het helemaal naar je zin is Tineke!! Ben heel benieuwd!!
-
Spannend hoor! Om dan op die enter knop te drukken ....! Neem je 'm straks mee naar het event? Ben benieuwd!
-
Tineke, ik zie dat jij je nog niet hebt opgegeven? Of keek ik nu niet goed?
Je komt toch wel???
Dan kan ik er ook mooi even doorbladeren als je hem meeneemt ;)
-
Nou alles wat fout kon gaan is fout gegaan.....
Als eerste kon ik geen online albumn aanmaken, dus ook geen link om het te bewonderen. Al 2 keer de technische dienst erbij maar die kunnen het ook niet fixen.
En ja dan vandaag mijn boek, een paar dagen te laat volgens hun eigen leveringsdata.
Kaft niet goed afgedrukt, in de preview overlapt de foto de zijkant dus dat moest wel goed gaan, nee dus, een hele streep aan de zijkant dus anders omgevouwen.
Ook lopen de lay outs niet gelijk, bij de linkerblz is aan de bovenkant meer weggesneden en rechts onder... Ook sowieso links aan de zijkant een bredere rand dan rechts...
En dit is niet mijn eerste album daar maar ik ben bang dat het wel mijn laatste daar is...Ben er wel klaar mee er is elke keer wat daar. Prima service maar elke keer moet je er zelf zo achteraan zitten voordat het goed is (voorlaatste boek was ook al niet goed, kreeg wel een nieuwe maar toch).
Dus morgen maar weer eens contact opnemen en dan geven ze maar mijn geld terug, dan ga ik ook wel naar de fotofabriek want als ik dan Moniek haar boek zie en de mijne, kan wel janken!!!
-
oh wat jammer nou! da's balen! daar heb je dan zo hard op gewerkt. ik zou zeker een klacht indienen. hopelijk krijg je je geld terug!
-
Ik kan heel erg met je meevoelen. Ja, ik zou daar ook om kunnen huilen.
Ik denk dat ze echt niet begrijpen hoeveel werk/tijd/plezier/liefde in zo'n album zit
en hoe belangrijk het is wat zij er vervolgens mee doen.
-
Ohhh wat erg Tineke.... het lijkt me afschuwelijk als het zo mis gaat!
Mag ik vragen waar je je boek besteld had?
-
Bij albelli.
-
Ik heb het idee dat ze het zo druk hebben bij Albelli dat ze nauwelijks luisteren naar de wensen van de klant. Balen Tineke! Heb je al naar de klantenservice gebeld? Doen hoor, want dit is niet de bedoeling van je mooie album!
Je hebt wel gelijk dat je er zelf zo achterheen moet zitten, bij mij is het nu voor het tweede jaar achter elkaar niet in 1x goed gegaan, en helaas ook niet in 2x. Ik heb dus 3 albums van 2009 en 2010, maar er is er telkens maar 1 goed :idiot2: en dan durven ze er ook nog een kaartje in te stoppen van de kwaliteitscontrole :_slaphead:
-
Ach lieve meid, wat een ellende! Ik kan me zo goed voorstellen dat je nu in zak en as zit, ook ik zou super verdrietig zijn! Toch morgen maar weer met frisse tegenzin er tegenaan met de klantenservice van Albelli. Ik duim voor je op een goede oplossing!
-
o wat jammer , ik hoop dat je je geld terug krijgt zodat je ergens anders kunt bestellen .
worden ze nu te groot voor hun eigen schoenen?? ze proberen hun markt uit te breiden maar op zo'n manier lukt dat natuurlijk niet. jammer want de kwaliteit is ver wel goed zo te horen.
misschien kunnen ze daar beter een echte scrapper in dienst nemen die weet hoe wij onze albums graga afgedrukt zien.
Persnickity in de U.S. heeft helemaal geen bleed dus je album wordt precies zoals je 'm op het scherm ziet niks geen afsnijden. zou dat de soft ware zijn die Albelli nu gaat aanschaffen ?? duimen maar
-
Oh wat ontiegelijk balen is dat zeg!!
Ze zouden bij Albelli een aparte afdeling moeten maken waar scrappers hun boeken kunnen laten checken en printen met mensen die weten wat scrappers willen...
-
Jeetje, wat balen is dat zeg, ik hoop van harte dat het goed komt voor je!
-
Wat een enorme teleurstelling Tineke ... wat voel ik met je mee zeg! Ik kan me werkelijk voorstellen dat je wel een potje kon janken toen je het resultaat zag. Ik hoop dat je er met de klantenservice uit komt en dat je elders een puntgaaf exemplaar kunt bestllen. Houd moed he!!!
-
Balen voor je Tineke! Je doet zo je best op je 365 en krijg je rommel terug.. Ik hoop dat de klacht goed afgehandeld wordt en dat je een mooi boek in je handen krijgt!
-
Wat zonde Tineke, hier was ik zelf nu zo bang voor. Ik had ook eerst Albelli gekozen, omdat je daar zulke goede dingen over te horen krijgt en die bleek uiteindelijk ook nog erg duur te zijn (kon me niet schelen, als het maar goed/mooi is) Ben toen na ettelijke emails overgestapt naar Fotofabriek (ik kreeg daar duidelijkere mailtjes terug, daar kon ik wat mee, ze gaven goede uitleg) De service was daar (in mijn geval) erg prettig!!! Ze hebben (Anja van de klantenservice) alles goed nagekeken, vooral omdat ik duidelijk aan gegeven heb wat ik niet mooi vond (ik hoefde de rand niet op een bepaalde breedte, maar wel overal gelijk en niet uit z'n voegen getrokken enz. Er zitten 2 pagina's die een iets bredere rand hebben (scheelt een paar mm), maar dat is helemaal mijn eigen fout (verkeerd bestand en mijn vriend vind me een mierenn...., want je ziet het uit jezelf niet eens ...)
Ik hoop dat je je geld terug krijgt, dan kan je het ergens anders proberen. Want het is zo zonde!!!!
-
Ik moet mijn album terugsturen en dan nemen ze weer contact met me op. Ik wil dan dus mijn geld terug en dan bestel ik mijn boek ook bij de fotofabriek. Maar wel jammer kan ik er nog langer op wachten, maar dat is het me waard als het boek dan wel goed is.
-
Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt!!!!
-
Heb net mijn boek weggebracht naar de brievenbus. Als ze het ontvangen hebben nemen ze contact met me op.
Heb er allemaal briefjes tussen gedaan met wat er allemaal niet goed was, zodat ze het echt goed gaan snappen.... Ook een briefje op de kaft wat er niet goed is. Ben benieuwd wat ze gaan aanbieden. Nog een boek maken naar mijn wens of mijn geld terug. Als ze het nog een keer willen proberen viund ik het prima, als die niet goed is wil ik meteen mijn geld terug en ga ik naar de fotofabriek. Dus nu maar duimen dat het allemaal goed komt!
-
Ik weet zeker dat het goed voor je gaat komen Tineke, of ze krijgen het album goed afgedrukt of je krijgt je geld terug denk ik, hun klantenservice is wel heel goed!
-
Dat hun klantenservice heel goed is weet ik, heb er helaas vaker mee te maken gehad. Maar als je van de laatste zeg maar 7 boeken er al 5 niet goed waren dan verlies je wel een beetje het vertrouwen. Het moet gewoon in 1 keer goed gaan. Dan kand de service wel goed zijn, vind het niet al te best als het zo vaak fout gaat......
-
Nee, dat is zeker niet goed! En nog maar niet te spreken over het geld wat ze dat kost, dat kunnen ze beter investeren in betere software!